vineri, 11 ianuarie 2013

Today's Blog - When???

Play me: http://www.youtube.com/watch?v=kFfKb_WEkCE

De revelion, fix la cateva minute dupa 12 noaptea citeam pe Fb un citat ce mi-a ramas in minte: "La multi ani, bla bla bla, sarutati-va iubita insa nu va asteptati sa o sarutati doar pe ea, pentru ca nu inseamna ca veti ramane alaturi de ea tot anul.... Mi s-a parut o exagerare apoi mi-am dat seama ca avea in ea un oarecare adevar. Nu trebuie neaparat sa fie ea acolo langa tine, la fel cum si prietenii pot disparea, iubite, sotii, amante, etc... Viata este un soi de intamplari si evenimente care se aseaza pe firul tau in functie de ce alegi....de prietenii pe care ti faci, de persoana pe care o vrei langa tine, etc
M-am luptat de la inceputul anului cu un soi de stare, unii ar numi-o de kkt, insa nu si eu... Mi-am dat seama ca suntem oameni si orice stare prin care trecem ne ajuta sa intelegem mai bine un anumit lucru, sa ne descarcam, sa luam deciziile corecte, desi de multe ori nu le nimerim.

Vorbeam acum ceva timp de maturitate si ma lovesc acum din nou de ea... Ma uit in jur si imi dau seama ca nu conteaza varsta pe care o ai, poti fi matur si la 23 sau imatur la 34. Nu conteaza daca esti casatorit sau vei divorta, ci conteaza cat de mult ai invatat din ceea ce s-a desfasurat in fata ta. Nu conteaza cati prieteni ai daca nu alegi 5 din ei cu care sa discuti lucruri cu adevarat importante, lucruri care conteaza ...cum zicea o buna prietena, pune frana, calculeaza si vezi daca din toti prietenii tai, sunt 5 care sa vina sa te ajute oricand, la orice ora, oriunde. Daca ii ai, inseamna ca esti un om fericit.

De la inceputul anului am primit numai lovituri morale, desi am incercat sa fiu omul ala care trebuie, persoana buna....aproape ca m-am complacut in situatie pana cand am vazut un articol in care se vorbea despre Keanu Reeves care mergea cu metroul. Tatal lui a fost arestat cand avea 12 ani, mama lui era striperita. Si-a privit iubita cum murea in timpul unui accident de masina, asta dupa ce urmau sa se casatoreasca si nu putuse sa duca o sarcina la sfarsit. Un bun prieten de-al lui a murit din cauza unei supradoze de droguri, iar sora lui mica a avut leucemie. Iar cand a fost intrebat despre porecla lui "Sad Keanu" a replicat: Tu trebuie sa fi fericit ca sa traiesti, eu nu...
 Asa ca orice problema ai avea, cu siguranta nu se compara cu a lui, cu siguranta nu e la fel de grava si cu siguranta poti trece peste ea....Mai important este sa ai griji decat sa traiesti fara ele....altfel ai avea o viata fara sens si nu ai realiza ce inseamna bucuria...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu