luni, 9 ianuarie 2012

Today's Blog - Am invatat

Pentru O...

Play me: http://www.youtube.com/watch?v=PwWj3zLwJ9E

In cei 24 de primaveri pe care le-am depasit am invatat multe....
Am invatat ca viata bate filmul la toate capitolele si ca uneori, de cele mai multe ori, e o drama. Trebuie sa ai un mare noroc si un mare optimism sa iasa asa cum vrei tu, dar se poate.
Am invatat ca niciodata nu e bine sa judeci pe nimeni, pentru ca orice secunda ce trece oamenii se pot schimba.
Am invatat ca trecutul fie bun sau rau, este al tau si trebuie sa te mandresti cu el dar sa nu il uiti, pentru ca cei ce isi uita trecutul sunt condamnati sa il repete.
Am invatat ca orice decizie ai lua-o este cea corecta....nu exista decizii gresite si nu exista posibilitatea de a te intoarce inapoi sa alegi o alta cale. Exista doar posibilitatea de a mai da o sansa sau de a repara o greseala.
Am invatat ca in fata sentimentelor, intotdeauna pierdem.
Am invatat sa pretuiesc prietenii dar mai ales dusmanii, pentru ca fara prieteni esti singur, iar fara dusmani nu existi.
Am invatat sa mi fie frica de intuneric dar nu si de viata, pentru ca una o avem si trebuie sa o traim la maxim.
Am invatat ca fiecare nou inceput conteaza la fel de mult ca o viata noua, ca poti alege sa fi bun sau rau, sa fi onest sau parsiv, sa fi altfel decat ai fost pana atunci.... sau nu.
Am invatat ca destinul iti poate arunca cele mai ciudate lucruri in cale si cele mai grele sarcini, dar depinde de tine daca le poti suporta sau nu.
Am invatat ca uneori suprizele minunate apar cand te astepti cel mai putin, si intotdeauna cand aproape iti pierzi speranta.
Am invatat sa merg mai departe orice s-ar intampla.
Am invatat sa iubesc, sa simt, sa imi fie dor..
Am invatat sa pretuiesc femeia asa cum este ea, cu probleme, cu ganduri ciudate, cu gesturi inexplicabile.
Am invatat sa daruiesc un buchet de flori, sa adresez un compliment, sa ii spun cat de minunata este in fiecare zi, pentru ca multe au nevoie de asa ceva si asta pentru ca nu au auzit sau nu aud aceste cuvinte decat ffff rar, prea rar cateodata.
Am invatat sa dau o sansa tuturor, pentru ca nu stii de unde sare iepurele....fiecare are dreptul si poate sa fie exceptional.
Astea, si multe altele le-am invatat traind, respirand, luand decizii, de cele mai multe ori proaste....dar asta e viata. Nu iese mereu cum vrem noi si cu siguranta la sfarsit vom fi multumiti, dar dupa cum zicea si O. Wilde, rabdarea este cea mai mare virtute.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu