joi, 8 decembrie 2011

Today's Blog - The thin red line

Play me: http://www.youtube.com/watch?v=_miTYAmHUNM

There is very thin line between good and bad....

Asta spuneam ceva timp pe pagina mea de Fb si ma gandeam la un cu totul alt blog, unul despre oameni si relatiile cu Dumnezeu, unul despre alegerile care le facem si de ce alegem sa fim rai cand putem fi buni.....unul despre acea linie subtire pe care uneori o trecem si noi, chiar daca suntem buni....dar totusi, nu va fi despre asta...voi vorbi iar despre acelasi kkt despre care aproape ca m-am saturat sa vorbesc...
In seara asta am ajuns iar la ora 3 si, desi ar fi trebuit sa fiu in pat de ceva timp, nu pot....un prieten are nevoie de mine. Si cum in ultima vreme am fost prietenul perfect pentru mai toata lumea, o sa fiu si pentru el....pentru ca uneori, acea linie subtire nici nu o vad....
Clasicul om cu capu pe umeri, cunoaste o tipa, o salveaza din kkturi de probleme ale unei copilarii pe care noi nu le-am prins....la noi cea mai mare problema era sa fi combinata cu un roacker, dar asta e partea a doua, se indragosteste nebuneste de ea, ea la fel de el....si iar se aplica teoria "a relationship is formed by 2 people, but there are some bitches who can count".....iar in cazul asta, e vorba de prietenele ei si nu de vreo pitzi care l-a considerat prea bun incat sa il aibe....
Si totusi, de ce alegem sa sarim acea linie? De ce daca tot avem de ales, sa nu alegem sa fim buni? Ar putea interveni societatea, anturajul, prietenii chiar si familia, in anumite cazuri, dar cred ca tot de noi depinde....alegem sa fim ceea ce vrem sa fim in functie de pretentiile pe care le am si visele neimplinite pe care ni le dorim. Nimeni nu fura din dorinta de a fi cel mai bun in a fura, ci pentru bani, pentru calicie.. Nimeni nu da cu pumnu din placere, ci pentru a arata ca are putere, ca vrea sa imprastie frica, pentru a fi mai sus......dar totusi, cred ca toate astea sunt nimic pe langa o femeie....femeia poate sa faca orice barbat sa isi renege familia, poate sa distruga familii, sa distruga vieti.....cred ca sunt mai mult persoane sinucise din dragoste decat accidente moto....si totul din cauza lor....Pentru ca uneori e greu sa intelegi si sa vezi cand o persoana tine la tine, e greu sa iti exprimi sentimentele, e greu sa zici stop cand nu mai poti merge mai departe. Nu ma consider a fi peste ele, doar ca unele, si din ce in ce mai multe in ultima vreme, incep sa fie atat de proaste si nehotarate incat vor ajunge epave inainte de a implinii 30 de ani.
Am fost facut misogin, dar totusi, de fiecare data cand citesc sau recitesc ce am scris nu vad un singur loc in care EU sa URASC femeia.....iubesc femeia si poate ca si de asta inca mai cred ca exista una buna, una cu capu pe umeri, una care sa stie ce vrea, una capabila de iubire si sentimente frumoase....dar totusi, nu pot sa vad prostia care zace si incepe sa acapareze din ce in ce mai mult.....Nu pot sa trec cu vederea cand vad cat de maltratate sunt toate de baietii cu bani, cand eu as face orice sa pot macar sa ies la o intalnire cu una din ele, cand vad cat de panarame ajung....si da, inteleg sa iti traiesti viata, dar femeile din ziua de azi, traiesc vreo 2 vietii dalea pana ajung la 30 de ani. Nu sunt misogin, asa s-a intamplat sa fie, sa ma nasc barbat. Daca eram femeie cu siguranta scriam despre cat de porci sunt barbatii, despre cat de javre sunt si cat mi as dorii sa imi bat sau chiar imi bat joc de ei.....probabil, ca atunci as fi fost descrisa ca feminisa sau frustrata.....dar tocmai aici vroiam sa ajung.....de unde stii de ce parte a baricadei esti? Oare nu trebuie sa faci si ceva rau, mult mai rau si sa vezi ceea ce e bine si ce rau? Oare nu ar trebui sa lovesti pe cineva, sa vezi cat il doare, sa furi ceva sa vezi ce inseamna privirea aceea dizgratioasa cand esti descoperit? Eu zic ca da.....uneori merita sa fi de partea cealalata......dar intotdeauna, INTOTDEAUNA un om se poate schimba.....sunt persoane sau fapte care te pot schimba si te pot arunca in partea cealalta.....trebuie doar sa stii sa revi in partea ta....
Cat despre mine....daca sunt bun sau rau....cred ca tot ce am scris pana acum poate contrasta cu viata persoanala pe care o am....si ar trebui sa o faca......uneori nu alegem cea mai buna cale, dar pana la urma, scopul scuza mijloacele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu